Pirmas


Medijų rėmimo fondas remiamas projektas

NAUJIENA!

Šiame numeryje

Miesto žinios
Kriminalai
Kultūra
Renginiai
Skelbimai
Videolaidos

Druskininkai

Viešbučiai
Menai

Druskininkų apylinkės

Turauskų sodyba
Sodyba "Pas Rūtą"

Redakcija

Informacija




Reklama


Labai gera vieta Jūsų reklamai. Daugiau informacijos čia >>



  Prieš šventes – nemalonus nutikimas Druskininkuose 

Valentinas Rimgaila, neįvykusi kelionė autobusu        Delfi koliažas

Vesta JAŠINSKAITĖ, delfi.lt 

   Artėjant didžiosioms metų šventėms, druskininkietis Valentinas Rimgaila papuolė į situaciją, kuri, pasak jo, verčia rimtai susimąstyti apie viešojo transporto patikimumą ir atsakomybę. Gruodžio 10-osios rytą vyras planavo vykti maršrutu Druskininkai–Senoji Varėna–Vilnius, tačiau, nors bilietas buvo įsigytas iš anksto ir visi formalumai, jo teigimu, buvo suderinti, autobusas tiesiog pravažiavo pro jį.
  
V. Rimgaila pasakoja, kad dėl šiuo metu Druskininkuose vykstančių autobusų stoties statybų jis nusprendė elgtis itin atsargiai. Iš anksto įsigijęs elektroninį bilietą, jis papildomai paskambino į laikinąją Druskininkų autobusų stotį, kad pasitikslintų, kur tiksliai galės įlipti į autobusą. Pokalbio metu vyras aiškiai paprašė, jog vairuotojas būtų informuotas apie jo laukimo vietą – ten, kur autobusai tikrai sustoja. Pasak jo, dispečerė patikino šimtu procentų, kad sustojimas tikrai įvyks, sakė, jog autobusai ten visada sustoja, tai esą „beveik šventas reikalas“, ir pažadėjo perduoti informaciją vairuotojui. 

„Buvau patikintas, kad autobusas tikrai sustos“ 

   Pasak Valentino, būtent šis dispečerės patvirtinimas ir nulėmė jo sprendimą laukti autobuso sutartoje vietoje, o ne vykti tiesiogiai į laikinąją stotį ar ieškoti alternatyvių kelionės variantų. Vyras pabrėžia, kad jis ne kartą aiškiai išdėstė situaciją ir įsitikino, jog buvo suprastas.
   Tačiau gruodžio 10 d. apie 8.34 val. situacija pasisuko visiškai kita linkme. V. Rimgaila stovėjo sutartoje vietoje ir laukė autobuso, kai pamatė, jog maršrutu Druskininkai–Senoji Varėna–Vilnius važiuojantis autobusas tiesiog praskriejo pro jį nė nestabtelėjęs. Vyras liko nustebęs, bandė mojuoti ranka, tačiau greitai suprato, kad vairuotojas arba jo nepastebėjo, arba nebuvo informuotas apie laukiantį keleivį. Pasak pašnekovo, tai buvo pirmas kartas jo gyvenime, kai, turėdamas galiojantį bilietą ir iš anksto suderinęs įlipimą, jis taip ir nebuvo paimtas. Iškart po įvykio vyras dar kartą paskambino į laikinąją autobusų stotį, tikėdamasis išsiaiškinti, kas nutiko. Tačiau, jo teigimu, situacija buvo įvertinta gana formaliai – jam buvo pasiūlyta kreiptis į Druskininkų autobusų parką ir pateikti prašymą dėl bilieto pinigų grąžinimo.
   Vyras sako, kad ši situacija privertė jį susimąstyti apie galimas pasekmes kitiems keleiviams. Jis džiaugiasi, jog tą dieną nevyko į gydymo įstaigą ar svarbų vizitą, tačiau atkreipia dėmesį, kad kitiems tokia klaida galėtų kainuoti prarastą ilgai lauktą apsilankymą pas gydytojus, ar kitus svarbius įsipareigojimus. Jo manymu, ypač pažeidžiami tokiose situacijose yra vyresnio amžiaus žmonės, ligoniai ir tie, kurie neturi galimybės greitai persiplanuoti kelionės. 

Autobusų parko paaiškinimas: žmogiška klaida ir 
komunikacijos spragos

   Į minėtą situaciją sureagavo ir UAB „Druskininkų autobuso parkas“. Įmonė patvirtino, kad incidentas įvyko dėl žmogiškos klaidos ir komunikacijos nesklandumų tarp atsakingų darbuotojų. Pasak bendrovės, reisą aptarnavo neseniai pradėjęs dirbti vairuotojas–konduktorius, kuris nebuvo tinkamai informuotas apie laukusį keleivį.
   Nors informacija apie situaciją buvo perduota laikinosios Druskininkų autobusų stoties dispečerei, vairuotojas apie būtinybę sustoti konkrečioje vietoje buvo informuotas tik vėliau, jau konstatuojant įvykusį faktą. Autobusų parkas atsiprašė keleivio už patirtus nepatogumus ir patvirtino, kad bilieto kaina jam buvo kompensuota.
   Taip pat nurodyta, jog bus prižiūrimos vidinės procedūros, stiprinama vairuotojų informavimo sistema ir komunikacija su dispečeriais, siekiant ateityje išvengti panašių situacijų.

Paieška